سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
راه دل

 

شکرگزاری


   شکرگزاری گشودن درهای رحمت و برکت است و می­تواند نعمت­ها را به زندگی شما جذب کند. شکرگزاری ساده­ترین راه جذب خواسته­ها است. باید برای آنچه دارید سپاس­گزار باشید تا چیزهای بهتری را جذب کنید. سپاس­گزاری، درهای موفّقّیت را به سوی شما می­گشاید و به شما احساس خوب و آرامش هدیه می­نماید.


    آلبرت اینشتین دانشمند بزرگی که راز را می­شناخت، همواره سپاس­گزار همه­ی دانشمندانی بود که راه موفّقّیت را برای او هموار نمودند. او روزانه، صدها مرتبه واژه متشکرم را بر زبان جاری می­کرد. قدرشناسی اقدامی قدرتمند است آن را بخشی از زندگی خود قرار دهید. در لحظات توجه، تمرکز و اتصال با حضرت دوست شکرگزاری نمایید.


   در آغاز روز و در هر لحظه خداوند را شاکر باشید. هر چه به آن بیاندیشید و برای آن سپاس­گزار باشید را جذب خواهید کرد. هر روزتان را با سپاس­گزاری آغاز کنید و هر شب پس از سپاس­گزاری به­ خواب بروید. اگر بخواهید به یک نکته مهم و کاربردی قانون جذب عمل نمایید، آن شکرگزاری است. رازِ موفقیت و جذب خواسته­ها سپاس­گزاری و شکرگزاری است. برای چشمان بینایی که دارید، برای داشتن توانایی آموختن، سلامتی، قدرت شنوایی، توانایی راه رفتن، آشنایی با قانون جذب و ... هر روز خداوند را شکرگزار باشید. همچنین به خاطر اهداف و خواسته­هایی که آن­ها را بدست می­آورید، پیشاپیش سپاس­گزار باشید. همواره به یاد داشته باشید، شکر نعمت، نعمتت افزون کند.


   هر قدم و هر لحظه که به اهدافتان نزدیک­تر می­شوید، خداوند را شکر کنید. به توانایی­­ها و نقاط قوت خود بیاندیشید، بر جنبه­های مثبت زندگی توجّه کنید تا باعث تقویت آن­ها شوید. همواره نقاط مثبت دیگران را شناسایی کنید و آن­ها را برای داشتن ویژگی­های مثبت­ تایید و ستایش نمایید.


   دست به قلم ببرید، نعمت­های موجود در زندگی­تان را بنویسید و به خاطر آن­ها سپاس­گزاری کنید. آن ­گاه متوجه خواهید شد که در دریایی از نعمت­ها غوطه ور هستید. شکرگزاری به خاطر چیزهایی که به نظر کوچک می­آید را فرآموش نکنید. شکرگزاری را از صمیم قلب، همراه با احساس و باور انجام دهید و از کلمات زیبا و با احساس استفاده کنید. در ذهن، یا با صدای بلند، عاشقانه سپاس­گزاری نمایید. از اوقات فراغت خود برای سپاس­گزاری استفاده کنید تا هم اندیشه مثبت داشته باشید و هم ارتعاش خود را بالا ببرید. هم اینک شاکر درگاه خداوند باشید و احساس سپاس­گزاری را هر لحظه در قلب­تان زنده نگه­دارید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مشتاق مهجور 89/7/15:: 5:58 عصر     |     () نظر