سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
راه دل

آرامش

   آرامش، گوهری زیبا است که شخصیت شما را زیبا­تر می­کند. آرامش از گوهر­های ارزشمند زندگی است. انسان آرام و نیرومند نزد همه احترام داشته و مورد محبت دیگران قرار می­گیرد. بیاموزید برخود مسلّط باشید و همواره آرامش خود را حفظ کنید. به آرامش تمرکز کنید. برای دیگران خیر بخواهید؛ خیر خواهی، غم و اندوه را تسکین می­بخشد و شما را به آرامش می­رساند.

   گوهر آرامش حاصل خویشتن داری است. انسان هرچه آرام­تر باشد، موفّقّیت و کامیابی او بیشتر خواهد بود. قدرت و اقتدار شما به اندازه­ی آرامش شما است. انسان آرام می­داند چگونه در برخورد با دیگران و شرایط به ظاهر سخت واکنش مناسب نشان دهد. آرامش بیشتر، توانایی و اقتدار بیشتر را به همراه خواهد داشت. 

   آنچه احساس خوبی به شما می­دهد را شناسایی کنید. آن موسیقی که شما را به وجد می­آورد و وجود شما را سرشار از شوق و امید می­کند، هنری که آرامش را به شما هدیه می­دهد، همنشینی با دوستی که اندیشه­ها و توانایی­های شما را باور دارد و کتابی که شما را به تفکّر می­اندازد، همه را گرامی بدارید.

منبع: کتاب راز موفقیت تحصیلی  نوشته: مهندس محمد امین   http://aminses.parsiblog.com/

 

 



نوشته شده توسط مشتاق مهجور 89/1/30:: 5:31 عصر     |     () نظر